Klachtenprocedure NLInvesteert

NLInvesteert wil jou als ondernemer, investeerder of financieringspartner, zo goed mogelijk helpen. Mocht je onverhoopt toch een klacht hebben over onze dienstverlening, dan kun je deze natuurlijk bij  ons indienen.

Klachtbehandeling

Een klacht indienen kan op twee manieren:

  1. Je dient je klacht in bij de regiodirecteur van de regio waarmee je contact hebt;
  2. Je dien je klacht in bij de landelijke organisatie van NLInvesteert.
Jouw klacht is bij ons zeer welkom. Wij willen alleen werken tot volle tevredenheid van onze relaties. Wij zoeken daarom graag samen met je naar een oplossing. Wij zijn een lerende organisatie en zetten jouw klacht ook graag in om onze dienstverlening te verbeteren.
Wil je jouw klacht indienen bij onze landelijke organisatie, stuur dan een mail naar info@nlinvesteert.nl .

Het business plan stelt je in staat financiers en andere stakeholders op onderbouwde wijze uit te leggen wat de waarde is van jouw bedrijf en plannen voor de toekomst.

Reactietijd

Je kunt binnen een periode van 10 werkdagen een reactie van ons verwachten. NLInvesteert is aangesloten bij het Klachtenloket Alternatieve Financiering bij Kifid.
voor investeerders